Widok zawartości stron
Uniwersytet Jagielloński – Centrum Wsparcia Dydaktyki – Biuro Doskonalenia Kompetencji poszukuje pracownika administracyjnego w zakresie analizy danych i raportowania
Wymagane kwalifikacje:
- biegła obsługa komputera (MS Office);
- bardzo dobra znajomość pakietu IBM SPSS Statistics/PS IMAGO Pro;
- znajomość pakietów Data Collection, Modeler będzie dodatkowym atutem;
- umiejętność obsługi baz danych (SQL);
- znajomość metod i technik badań społecznych;
- doświadczenie w realizacji badań ankietowych, analizie i raportowaniu wyników;
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie zaawansowanym;
- wyższe wykształcenie będzie atutem.
Wymagane cechy i umiejętności:
- odpowiedzialność i zaangażowanie;
- wysoka kultura osobista i komunikatywność;
- analityczne myślenie i kreatywne rozwiązywanie problemów;
- umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność na stanowisku pracy i bardzo dobra organizacja pracy;
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Szczegóły ogłoszenia, informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej oraz formularz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załącznikach.
Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Centrum Wsparcia Dydaktyki
Termin składania dokumentów:
12.02.2019
Data wytworzenia:
31.01.2019
Data publikacji: 31.01.2019
Osoba publikująca: Rafał Kiszka
Osoba publikująca: Rafał Kiszka