Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Uniwersytet Jagielloński – Centrum Wsparcia Dydaktyki – Biuro Doskonalenia Kompetencji poszukuje pracownika administracyjnego w zakresie analizy danych i raportowania

Wymagane kwalifikacje:

  • biegła obsługa komputera (MS Office);
  • bardzo dobra znajomość pakietu IBM SPSS Statistics/PS IMAGO Pro;
  • znajomość pakietów Data Collection, Modeler będzie dodatkowym atutem;
  • umiejętność obsługi baz danych (SQL);
  • znajomość metod i technik badań społecznych;
  • doświadczenie w realizacji badań ankietowych, analizie i raportowaniu wyników;
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie zaawansowanym;
  • wyższe wykształcenie będzie atutem.

Wymagane cechy i umiejętności:

  • odpowiedzialność i zaangażowanie;
  • wysoka kultura osobista i komunikatywność;
  • analityczne myślenie i kreatywne rozwiązywanie problemów;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • samodzielność na stanowisku pracy i bardzo dobra organizacja pracy;
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.

Szczegóły ogłoszenia, informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej oraz formularz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załącznikach.

Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Centrum Wsparcia Dydaktyki
Termin składania dokumentów: 12.02.2019
Data wytworzenia: 31.01.2019
Data publikacji: 31.01.2019
Osoba publikująca: Rafał Kiszka