Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Dział Promocji Uniwersytetu Jagiellońskiego ogłasza konkurs na pracownika do obsługi finansowo-księgowej Sekcji Organizacji Konferencji

Wymagania stawiane kandydatom:

  • wykształcenie wyższe,
  • biegła obsługa komputera (MS Office: Word, Power Point, Excel),
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy biurowej, w tym pracy na uczelni wyższej,
  • doświadczenie przy obsłudze finansowo-księgowej,
  • doświadczenie w pracy w szkolnictwie wyższym lub administracji publicznej,
  • odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • zdolność do szybkiego uczenia się i umiejętność realizacji kilku zadań równolegle,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • znajomość systemu SAP.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju zawodowego.

Szczegóły ogłoszenia, informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej oraz formularz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załącznikach.

Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Dział Promocji
Termin składania dokumentów: 15.03.2019
Data wytworzenia: 18.02.2019
Data publikacji: 18.02.2019
Osoba publikująca: Rafał Kiszka