Widok zawartości stron
Dział Promocji Uniwersytetu Jagiellońskiego ogłasza konkurs na pracownika do obsługi finansowo-księgowej Sekcji Organizacji Konferencji
Wymagania stawiane kandydatom:
- wykształcenie wyższe,
- biegła obsługa komputera (MS Office: Word, Power Point, Excel),
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w pracy biurowej, w tym pracy na uczelni wyższej,
- doświadczenie przy obsłudze finansowo-księgowej,
- doświadczenie w pracy w szkolnictwie wyższym lub administracji publicznej,
- odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- zdolność do szybkiego uczenia się i umiejętność realizacji kilku zadań równolegle,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- znajomość systemu SAP.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Szczegóły ogłoszenia, informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej oraz formularz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załącznikach.
Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Dział Promocji
Termin składania dokumentów:
15.03.2019
Data wytworzenia:
18.02.2019
Data publikacji: 18.02.2019
Osoba publikująca: Rafał Kiszka
Osoba publikująca: Rafał Kiszka