Widok zawartości stron
Oferta pracy z Zespole Radców Prawnych CM
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie
poszukuje pracownika na stanowisko administracyjne
(umowa o pracę na zastępstwo)
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- doświadczenie w pracy administracyjnej, biurowej,
- biegła obsługa komputera, znajomość programów pakietu MS Office,
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielność w organizacji pracy własnej,
- solidność, uczciwość i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- zdolności komunikacyjne i wysoka kultura osobista.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w pracy w uczelni publicznej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym,
- znajomość programów prawniczych,
- znajomość zasad techniki prawodawczej.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
- obsługę administracyjną Zespołu Radców Prawnych CM,
- bieżące wsparcie w wykonywaniu obowiązków związanych z zadaniami Zespołu.
Wymagane dokumenty:
- CV wraz z listem motywacyjnym,
- dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
- dokumenty poświadczające informacje zawarte w CV,
- skan podpisanej własnoręcznie informacji o przetwarzaniu danych osobowych oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 czerwca 2019 r. do godz. 12.00 na adres email: zrpcm5@cm-uj.krakow.pl
Dokumenty zgłoszone w terminie późniejszym nie będą uwzględniane w procesie rekrutacji. Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Szczegóły ogłoszenia, informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej oraz formularz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załącznikach.
Osoba publikująca: Katarzyna Mysior