Widok zawartości stron
Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Dziale Współpracy Międzynarodowej
Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Dziale Współpracy Międzynarodowej (umowa na pełen etat).
Dział Współpracy Międzynarodowej poszukuje pracownika na stanowisko administracyjne w Sekcji ds. współpracy międzynarodowej.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe;
- min. 5 letnie oświadczenie w pracy zawodowej;
- biegła znajomość języka angielskiego (na poziomie min. C1, preferowane potwierdzenie certyfikatem), znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem;
- biegła znajomość obsługi komputera (MS Office: Word, Excel; programy pocztowe);
- dobra znajomość ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz aktów wykonawczych;
- wysokie zdolności komunikacyjne i kompetencje międzykulturowe;
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia;
- umiejętność pracy w zespole oraz wysoka kultura osobista;
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, terminowość;
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Dział Współpracy Międzynarodowej
Termin składania dokumentów:
12.03.2021
Data wytworzenia:
26.02.2021
Data publikacji: 26.02.2021
Osoba publikująca: Rafał Kiszka
Osoba publikująca: Rafał Kiszka