Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Przejdź do najnowszej wersji - 1.1

Konkurs na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego ds. ZUS w Dziale Spraw Osobowych

Stanowisko: samodzielny referent administracyjny ds. ZUS
Jednostka: Dział Spraw Osobowych
Termin składania dokumentów: 17 maja 2016 r.
Opis:

Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego ds. ZUS w Dziale Spraw Osobowych.

Wymagania na stanowisko ds. ZUS:

  1. Biegła znajomość przepisów z zakresu prawa ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, a w szczególności:
    • znajomość zgłaszania pracowników i zleceniobiorców do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego,
    • znajomość przepisów dotyczących zbiegów do ubezpieczeń,
    • znajomość rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne,
    • znajomość rozliczania przekroczeń podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe.
  2.  Doświadczenie zawodowe w powyższym zakresie.
  3. Wykształcenie wyższe.
  4. Wysoka kultura osobista.
  5. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  6. Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.

Szczegóły ogłoszenia w załączniku.


Data publikacji: 28.04.2016
Osoba publikująca: Estera Podobińska

Dziennik zmian dokumentu
Wersja Data modyfikacji Autor modyfikacji
1.1 29.04.2016 10:37 Estera Podobińska
1.0 28.04.2016 11:46 Estera Podobińska aktualnie przeglądana