Widok zawartości stron
Konkurs na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego ds. ZUS w Dziale Spraw Osobowych
Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego ds. ZUS w Dziale Spraw Osobowych - umowa na zastępstwo.
Wymagania na stanowisko ds. ZUS:
- Biegła znajomość przepisów z zakresu prawa ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, a w szczególności:
- znajomość zgłaszania pracowników i zleceniobiorców do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego,
- znajomość przepisów dotyczących zbiegów do ubezpieczeń,
- znajomość rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne,
- znajomość rozliczania przekroczeń podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe.
- Doświadczenie zawodowe w powyższym zakresie.
- Wykształcenie wyższe.
- Wysoka kultura osobista.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.
Szczegóły ogłoszenia w załączniku.
Stanowisko: samodzielny referent administracyjny ds. ZUS
Jednostka: Dział Spraw Osobowych
Termin składania dokumentów:
17.05.2016
Data wytworzenia:
28.04.2016
Data publikacji: 28.04.2016
Osoba publikująca: Estera Podobińska
Data ostatniej modyfikacji: 29.04.2016
Osoba publikująca: Estera Podobińska
Data ostatniej modyfikacji: 29.04.2016
Dziennik zmian dokumentu
Wersja | Data modyfikacji | Autor modyfikacji | |
1.1 | 29.04.2016 10:37 | Estera Podobińska | aktualnie przeglądana |
1.0 | 28.04.2016 11:46 | Estera Podobińska |