Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie poszukuje pracownika administracyjnego w wymiarze pełnego etatu do pracy w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 potwierdzona certyfikatem;
- znajomość obsługi komputera (bardzo dobra znajomość MsWord, MsExcel, Power Point);
- minimum rok doświadczenia na stanowisku administracyjnym.
Dodatkowo od kandydata oczekujemy:
- umiejętności syntetycznego i analitycznego myślenia, analizowania, interpretowania i prezentowania informacji, formułowania wniosków i rekomendacji;
- umiejętności samodzielnego realizowania powierzanych zadań;
- wysoko rozwiniętej umiejętności rozwiązywania problemów;
- umiejętności pracy zespołowej oraz samodzielnej organizacji pracy, w tym sprawnej i szybkiej realizacji powierzonych zadań, a w konsekwencji umiejętności radzenia sobie z presją czasu;
- terminowości, solidności i uczciwości w wykonywaniu powierzonych zadań;
- umiejętność analizy tabel, danych liczbowych, wykresów, itp;
- umiejętność wyszukiwania i pozyskiwania informacji;
- silnej motywacji do pracy i chęci podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych;
- inicjatywy, zdolności aktywnego poszukiwania rozwiązań dla pojawiających się problemów;
- komunikatywności, dyspozycyjności oraz wysokiej kultury osobistej.
Dodatkowym atutem kandydata będzie:
- doświadczenie w pracy administracyjnej w uczelni wyższej;
- znajomość innego języka europejskiego;
- doświadczenie w obsłudze systemu USOS/ USOSweb, POL-on;
- znajomości podstawy programowania (Java, HTML).
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załącznikach.
Osoba publikująca: Katarzyna Mysior
Data ostatniej modyfikacji: 17.06.2021