Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Dziale Organizacji w Uniwersytecie Jagiellońskim.

Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Dziale Organizacji.

Wymagane kwalifikacje 

  • ukończone studia wyższe na kierunku prawo,
  • znajomość problematyki dotyczącej udostępniania informacji publicznej,
  • umiejętność redagowania pism i projektów wewnętrznych aktów prawnych,
  • umiejętność obsługi programów MS Office,
  • znajomość języka angielskiego (preferowane potwierdzenie certyfikatem),
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość struktury Uczelni.

Dodatkowe wymagania i oczekiwania:

Wymagane cechy:

  • wysoka kultura osobista,
  • odpowiedzialność i sumienność,
  • zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • umiejętność organizacji pracy własnej.

Zakres obowiązków /Opis zadań

  • pisanie projektów wewnętrznych aktów prawnych,
  • prowadzenie spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej,
  • prowadzenie spraw komisji rektorskich i senackich.

Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.

Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Dział Organizacji
Termin składania dokumentów: 28.02.2023
Wytworzył: Dział Organizacji
Data wytworzenia: 12.01.2023
Plik do pobrania
Data publikacji: 12.01.2023
Osoba publikująca: Dariusz Mączka
Data ostatniej modyfikacji: 12.01.2023