Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Welcome Centre (Dział Rekrutacji na Studia) w Centrum Wsparcia Dydaktyki
Wymagane kwalifikacje:
- ukończone studia
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) znajomość drugiego języka, w tym języka rosyjskiego lub ukraińskiego będzie dodatkowym atutem
- umiejętność obsługi programów: MS Office, Excel
Dodatkowe wymagania i oczekiwania:
- umiejętność pracy z ludźmi
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy w zespole
- odpowiedzialność
- samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- otwartość na zmiany
- możliwość udziału w delegacjach krajowych i zagranicznych
Zakres obowiązków /Opis zadań:
Do obowiązków pracownika będzie należała m.in. obsługa studentów-cudzoziemców w zakresie rekrutacji na studia, legalizacji pobytu oraz odpłatności za studia oraz uczestniczenie w działaniach promocyjnych Uczelni
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Osoba publikująca: Dariusz Mączka