Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego ds. zieleni w Sekcji Organizacji w Dziale Administrowania Nieruchomościami
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie: wyższe w dziedzinie leśnictwa, architektury krajobrazu, ogrodnictwa, sztuki ogrodowej itp.
- doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym
- z utrzymaniem zieleni, prowadzeniem postępowań zgłaszania drzew do wycinki (w tym dla nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków),
- wymagana znajomość:
- ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
- ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody,
- ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach,
- ustawy z dnia 20 lipca 2017 roku Prawo Wodne,
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska,
- gatunków drzew i krzewów oraz tzw. zieleni niskiej;
- wymagane umiejętności:
- wykonywanie inwentaryzacji zieleni,
- generowanie map dokumentujących usytuowanie zieleni,
- obsługa komputera oraz pakietu MS Office.
Dodatkowe wymagania i oczekiwania:
- komunikatywność,
- punktualność,
- dokładność,
- zaangażowanie w powierzone obowiązki;
Zakres obowiązków /Opis zadań:
- przygotowywanie dokumentacji dot. inwentaryzacji zieleni,
- koordynowanie prac związanych z pielęgnacją zieleni,
- przygotowywanie dokumentacji w zakresie: wycinki drzew, nasadzeń zamiennych, przesadzeń, z tyt. dopłat bezpośrednich etc. dla organów administracji krajowej i samorządowej,
- przygotowywanie zapytań ofertowych oraz opisów przedmiotu zamówienia dla czynności dotyczących zieleni, takich jak: koszenie, usuwanie drzew i krzewów, nasadzenia, pielęgnacje, zakładanie ogrodów etc.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Osoba publikująca: Dariusz Mączka